نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مهران و حبیباله محبی، مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با هدف همافزایی و بهرهگیری از ظرفیتهای متقابل برگزار شد.
در این نشست، محورهای اصلی همکاریهای دوجانبه برای پیشبرد پروژههای عمرانی بررسی و بر ضرورت مشارکت فعال بنیاد مسکن در طرح کلان «هامون» تأکید شد.
مهدی رعیتی، مدیرعامل منطقه آزاد مهران در این نشست با بیان اینکه استفاده از توانمندیهای تخصصی بنیاد مسکن میتواند روند توسعه منطقه را شتاب بخشد، گفت: هماهنگیهای لازم برای ورود این مجموعه به طرح هامون صورت گرفته و بهزودی برنامههای عملیاتی آن با هدف بهرهمندی حداکثری از ظرفیتهای دو طرف آغاز خواهد شد.

.gif)

0 دیدگاه