مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با حضور ۸۳.۵ درصد سهامداران برگزار شد و در پایان، تقسیم ۶۳۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید. مدیران «کنور» در این مجمع از ثبت رکوردهای جدید تولید و فروش، رشد ۵۷ درصدی سود خالص و پیشرفت ۸۱ درصدی طرح گندلهسازی یک میلیونتنی خبر دادند.
مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در چهاردهمین نمایشگاه «ماینکس» با اشاره به فعالسازی مکانیسم «اسنپبک» تأکید کرد: این موضوع بیشتر اثر روانی دارد و با توجه به تجربه ۱۲-۱۳ ساله کشور در شرایط تحریم و اتکا به توان داخلی، اثر محسوسی بر تولید و صادرات معدنی نخواهد داشت.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صبح امروز در نشستی با محمدجواد کاظمی، رئیس شورای تجارت و سرمایهگذاری پاکستان و ایران و هیات همراه بر تقویت همکاریهای اقتصادی و تجاری میان دو کشور تاکید کرد.